perjantai 6. tammikuuta 2017

TERVETULOA

Hei, ja tervetuloa blogiini sinä, joka tätä luet. Ensimmäisen postauksen aloittaminen on jälleen tuntunut tarpeettoman hankalalta. Jälleen, sillä olen harrastanut bloggaamista aikaisemminkin. Tykkään kuvata ja tallentaa muistoja sekä erityisesti palata niiden pariin myöhemmin. Erityisesti viimeisestä syystä johtuen koen suurta halua tallentaa edes osan raskaudesta ja vauva-ajasta myös blogin muodossa. 

Elämä on vienyt viime vuosina kuitenkin mukaansa niin, että bloggaaminen on jäänyt muiden asioiden jalkoihin. Tästä kertoo sekin, että aloitan tätä odottamaani vauvablogia nyt, kun vauva on jo melkein neljä kuukautta vanha. Parempi kuitenkin myöhään kuin ei milloinkaan.

Latteiden sanontojen lisäksi blogistani tulee löytymään postauksia ainakin meidän arjesta ja tb-postauksia raskausajasta. Toiveeni on rakentaa tästä kurkistusaukko meidän elämään. Lienee itsestään selvää, että kaikkea en tule täällä jakamaan. Tavoitteeni on kuitenkin tallentaa meidän elämää sellaisena, millaista se kulloinkin on - aidosti.

Äiti ja poika laskettuna päivänä 12.10.2016

Niin, kuka tätä blogia kirjoittaa? Nimeni on Katja ja olen 26 -vuotias. Olen äiti, vaimo, opiskelija ja koiranomistaja. Tykkään aloittaa projekteja, tehdä ruokaa ja urheilla. Suurkulutan Netflixiä ja kuuntelen aivan liian vähän musiikkia. Olen aamuvirkku, mutta se ei estä minua notkumasta valveilla aivan liian myöhään. 

Tervetuloa blogiini, toivottavasti viihdyt täällä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti